2013. január 4., péntek

Rózsák a konyhámban 2.

Találtam még itthon néhány kaspót, csak ezek színes, fényes mázasok.
Ezeket nem kellett festeni, antikolni, csak dekupázsoltam. 


Bár egyik sem lett rossz, de az alap színek meghatározzák a végeredményt...
nekem a leghalványabb tetszik a legjobban!


Kapsók a helyükön, telepakolva az eszközökkel, a falicsempén is kukucskál 1-1 rózsa... :)


A hosszúkás kaspók a mosogatóhoz kerültek, tisztítószerek és eszközök tárolására. 


A mikró is kapott 1 rózsát...


...és a hűtőt is kidekoráltam.


Sőt készítettem néhány hűtőmágnest is.



Lehet, h így már kicsit sok, de nem maradhatott rajta a régi mágnes...
...és hát a kis Timonom rajzát muszáj kirakni! Most engem rajzolt le! :)

A mágneseket így készítettem:

Dekorgumira dekupázs ragasztóval felragasztottam a kivágott rózsafejeket.
Nem a szalvéta mintáját követtem, hanem újabbakat alakítottam ki, amint látható.


Körbevágtam, 2-3 mm-es kerettel. 


Hátoldalára régi hűtőmágnes "áldoztam" fel. Erősebb papírragasztóval dolgoztam.
Kis időre lesúlyoztam, mert kissé felhajlott a széle.



Ezt a szalvétát használtam/használom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése