2012. augusztus 4., szombat

Keresztszemes rózsa a falra


Már sokan megosztották előttem Eline Pellinkhof ötletét, a keresztszemes rózsa falfestést.



Mióta először láttam nagyon megfogott, régóta készültem megvalósítani, és most megtörtént!


Nem pont ugyanolyan, de a hely kissé korlátozott... de szerintem így is nagyon jó! :)


Íme a bizonyíték: :)

További ötletek, keresztszemes falmintához:




Segítség, ha te is szeretnél hasonlót:
  • először grafit ceruzával és vonalzóval kimértem a rácsozatot, de csak a sarkokat, ezt később ki lehet radírozni,
  • az x-ek mérete 4cm*4cm,
  • a teljes falfelület, amit én használtam: 150cm*150cm,
  • a minta 120*120 cm-es területet foglal el, de csak a kinyúlásokkal,
  • 4 rózsaszín árnyalatot, és 2 zöld árnyalatot használtam, ami tempera, és falszínező paszta volt,
  • szükséges eszközök: festék, edények a festéknek, víz, ecset, grafit ceruza, radír, vonalzó.

2 megjegyzés: