2011. július 31., vasárnap

Falfestés 2

 Ezeket a figurákat korábban készítettem 1 gyermek öltöző fogasa felé.












Az ötlet adott volt, gyerekekhez közel álló figurákat szerettem volna. 
Sorban elterveztem, és ahogy jött az inspiráció szabad kézzel megrajzoltam grafit ceruzával a figurákat.
(persze ehhez kell a jó kézügyesség és a rutin)  
Aztán kifestettem, a részeket 1-1 színnel, végül fekete festékkel megrajzoltam a kontúrt.  
A festék a falfestéshez használatos tégelyes színező paszta. Szükség esetén kevés vízzel hígítom. 
Elég ha az alapszíneket megvesszük, könnyen keverhető újabb szín akár fehér diszperzit festékhez való keverés által is. 
Érdemes a lakás festésekor félretenni 1 befőttes vagy bébiételes üvegben a bekevert festékből mert erre a célra tökéletesen megfelel. 
Csak arra kell figyelni, h ne legyen vízzel hígított, mert az megbüdösödik... 
...jah, majdnem elfelejtettem: átlagos iskolai ecseteket használok erre a célra.
Lehet, hogy az első nem lesz tökéletes, de a gyermekünk a legszebbnek fogja látni, és a következők viszont egyre jobbak és jobbak lesznek!  
Jó munkát!
További tanácsért keressetek bátran, ha tudok segítek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése